Naša osnovna načela
1. INICIJATIVA
Briga bez delovanja je ništa.
Zato volimo ljude sa inicijativom, ljude koji žele da rastu i razvijaju se kao profesionalci i koji imaju želju pomagati ljubimcima i njihovim ljubiteljima.
2. INTELIGENCIJA
Verujemo u podatke i istraživanja.
Zato analiziramo svoje postupke i učinak i uvek nastojimo da učimo i pružamo više.
3. INTEGRITET
Već gotovo 50 godina prioritet su nam sigurnost, dugoročnost i zdravlje.
Zdravi ljubimci, ljudi i organizacija jednako je srećni ljubimci, ljudi i organizacija :)
Naše osnovne vrednosti
B
BRIGA
Život ima više smisla kada nam je do nekoga stalo. Pogotovo kada je reč o našim krznenim prijateljima.
Z
ZNATIŽELJA
Za znatiželju je potrebna hrabrost, a mi volimo biti okruženi znatiželjnim ljudima koji dodatno podstiču našu.
S
SAMOSVEST
Ljudi koji pružaju odgovarajuću negu moraju znati kako njihovi postupci utiču na našu okolinu. Zato promovišemo samosvest.
S
SYSTEM-TWO
Život je dug i zato igramo dugoročno i racionalno. Izguglajte System 2 :)
Upoznajte naše saradnike koji nam pomažu u dostizanju naše vizije
INOVACIJE
Javier Osa, ICSW group
Na inovacije se može gledati kao na proces pronalaženja novih načina kako nešto napraviti. Imali smo podršku u modifikovanju svog poslovnog modela i prihvatanju promena kako bismo poboljšali naše proizvode i usluge i ponudili najbolje svojim korisnicima.
TRŽIŠNI TRENDOVI
Nenad Filipović, IEDC-Bled School of Management
Kako bismo se razvijali u današnjem svetu potrebno je predviđati tržišne trendove. Postoji li bolji način da se to učini od saradnje sa nekim ko sa lakoćom može sagledati širi kontekst aktuelnih događanja?
PSIHOLOGIJA
Boris Šurija, Behave agency
Ljubimci imaju svoj način razmišljanja, zato nam je potreban psiholog u timu.
„Kako bi bili uspešni u pet industriji, kompanija se mora bezuslovno usresrediti na odnos ljubimca i ljubitelja ljubimaca. Unconditional radi upravo to ;)“
ANALITIKA
Milan Listeš, BE-terna
Danas se sve temelji na podacima. Imati kvalitetne podatke i znati kako ih koristiti nije lako kao što izgleda. Organizovanje informacija kako bi služile vašim potrebama zahteva dobru podršku. Mi svoje partnere biramo pažljivo.
Potencijalni zaposleni,
Bilo bi sjajno sarađivati sa vama!
Proverite kako naša saradnja može da izgleda i kontaktirajte nas!
Dragi B2B partneri,
Dugoročni odnos je suštinski deo naše saradnje, proverite kako to možemo ostvariti.
Budući dobavljači,
Biće nam drago da vas upoznamo i uvrstimo vaše brendove u svoj asortiman za veterinarske ambulante i pet shopove!